Retourneren/Garantie
Retourneren
Hoe kan ik een product retourneren?
- Binnen acht dagen na levering.
- Een retour kun je aanmelden via verkoop@tevu.nl of op 0343-578855, onder vermelding van het pakbonnummer en artikelnummer (zie bon bij af levering).
- Het artikel dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn en is verpakt in de originele, onbeschadigde verpakking.
- De afdeling logistiek (planning) neemt contact met je op voor het maken van een ophaalafspraak.
- Eén chauffeur van TEVU B.V. komt op afgesproken datum de goederen ophalen.
- Je ontvangt van de chauffeur een ophaalbewijs.
- De goederen worden na binnenkomst bij TEVU B.V. gecontroleerd en beoordeeld.
- Voor de geretourneerde goederen welke voldoen aan de retourvoorwaarden ontvang je een creditnota. Zijn de goederen reeds voldaan, dan zal het creditbedrag over gemaakt worden op het rekeningnummer waarop TEVU B.V. de betaling ontving. Verzendkosten worden niet gecrediteerd.
- Voor goederen welke niet aan de retourvoorwaarden voldoen zal telefonisch contact met je opgenomen worden.
Garantie
Hoe vraag ik garantie aan?
- Een artikel aanmelden voor een garantieaanvraag kan via verkoop@tevu.nl of op 0343-578855, onder vermelding van het pakbonnummer/factuurnummer, artikelnummer (zie bon bij af levering of factuur) en een korte omschrijving van het probleem.
- De afdeling verkoop neemt contact met je op om in overleg tot een passende oplossing te komen.
- Eén chauffeur van TEVU B.V. komt op afgesproken datum de goederen ophalen en/of omruilen.
- Je ontvangt van de chauffeur een ophaalbewijs.
- De goederen worden na binnenkomst bij TEVU B.V. gecontroleerd en beoordeeld.
- Indien nodig gaat het artikel terug naar de leverancier voor nader onderzoek. De uitslag van dit onderzoek is bepalend voor de afwikkeling van de garantieaanvraag.
- Wordt op redelijk termijn nieuw product geleverd, mits het product nog in de handel is anders ontvang je een vergelijkbaar product
- Voor goederen welke niet aan de voorwaarden voldoen om voor garantie in aanmerking te komen zal telefonisch contact met je opgenomen worden om je hierover te informeren. Ook voor goederen welke wel voor garantie in aanmerking komen zal contact met je opgenomen om de garantieprocedure naar tevredenheid af te wikkelen.
Wat kan ik doen als ik ontevreden ben?
Ben je ontevreden over een product of onze dienstverlening? Bel of mail ons en we lossen het op! Dankzij deze feedback kunnen we het de volgende keer beter doen.
Openingstijden TEVU B.V.:
Maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur.